Розсилки залишаються одним з найефективніших каналів комунікації з аудиторією та потужним інструментом продажів. Проте, для того, щоб отримувати від них гарний результат у вигляді збільшення продажів та притоку нових клієнтів, потрібні специфічні знання, досвід, маркетинговий підхід та розуміння актуальних напрямків та трендів у е-mail маркетингу.
Отже, щоб використовувати розсилки по максимуму, бізнесу потрібен професіонал. Та навіть за найскромнішими підрахунками для якісної, та регулярної роботи над розсилками необхідна команда, адже окрім власне е-mail маркетолога, до створення розсилок потрібно буде на постійній основі долучати дизайнера та копірайтера.
Інколи аутсорсинг е-mail маркетингу – це єдиний прийнятний варіант. Ось приклади, коли віддати розсилки у надійні руки вочевидь вигідніше та ефективніше, ніж залишити цей функціонал штатним співробітникам:
Не зважаючи на очевидні переваги від залучення фахівця «зі сторони», сьогодні власники бізнесу не надто охоче зважуються на цей крок, надаючи перевагу штатним працівникам.
" Мій особистий досвід комунікації з новими замовниками, які щосили намагаються вмовити мене бути їхнім штатним е-mail маркетологом, дозволяє мені окреслити, що саме лякає бізнес та керівництво у співпраці на умовах аутсорсингу:
- Мені доведеться платити всім фахівцям агенції.- Я не можу контролювати залученого фахівця.- В них багато проектів, вони будуть відволікатися на інших клієнтів.- Вони працюють «десь», а мені потрібно, щоб я бачив.
Але власний досвід підказує мені також, що жодне з цих заперечень не є вагомою причиною, щоб відмовитися від співпраці зі справжнім професіоналом, поступаючись інтересами бізнесу"
Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey
" Мій особистий досвід комунікації з новими замовниками, які щосили намагаються вмовити мене бути їхнім штатним е-mail маркетологом, дозволяє мені окреслити, що саме лякає бізнес та керівництво у співпраці на умовах аутсорсингу:
- Мені доведеться платити всім фахівцям агенції.
- Я не можу контролювати залученого фахівця.
- В них багато проектів, вони будуть відволікатися на інших клієнтів.
- Вони працюють «десь», а мені потрібно, щоб я бачив.
Але власний досвід підказує мені також, що жодне з цих заперечень не є вагомою причиною, щоб відмовитися від співпраці зі справжнім професіоналом, поступаючись інтересами бізнесу"
Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey
Спираючись на досвід співпраці з компаніями та інтернет-магазинами, які принципово шукали штатного е-mail маркетолога, але зрештою обрали нас, ми розробили чітку схему комунікації з замовниками.
Це чек-лист, що допоможе зрозуміти, як побудувати комунікацію за проектом та контролювати е-mail маркетолога на аутсорсингу.
Заповніть форму та забирайте чек-лист просто зараз.
Наявність штатного працівника не завжди гарантовано означає успішний та вигідний е-mail маркетинг. Залучення е-mail маркетолога або е-mail маркетингової агенції часто є вигіднішим як з позиції бюджету, так і з точки зору якості виконання поставлених задач.
Порівняємо, що отримує замовник, віддаючи е-mail маркетинг на аутсорсинг, та залишаючи цей функціонал в штаті.
Команда на боці агенції
Аутсорс передбачає, що до вас прийде людина з досвідом та з успішними кейсами в різних сферах бізнесу. «Свіжий погляд» такого фахівця – це можливість подивитися під іншим кутом на ваші пропозиції, цільову аудиторію, бізнес-процеси та впровадити ті зміни, що дозволять вам заробляти більше.
Натомість штатний співробітник працює тільки з вашими товарами та послугами. І його досвід фактично обчислюється роками, а не кейсами. Ті самі офери, акції та спецпропозиції, що періодично повторюються, вочевидь не спонукають його до нових ідей та нестандартних підходів.
Е-mail маркетологу «зі сторони» вигідно показати себе вам з найкращого боку. Тож, він застосує у вас найуспішніші рішення зі свого досвіду, те, що вже тестувалося та випробовувалося в інших проектах, щоб ви наочно побачили результат від вашої співпраці.
Переваги для бізнесу від залучення е-mail маркетолога зі сторони очевидні.
Хочете віддати свої розсилки у надійні руки?
Залишайте заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.