E-MAIL МАРКЕТИНГ НА АУТСОРСІ. ЧОМУ ВАРТО ВІДДАТИ РОЗСИЛКИ В НАДІЙНІ РУКИ?

E-MAIL МАРКЕТИНГ НА АУТСОРСІ. ЧОМУ ВАРТО ВІДДАТИ РОЗСИЛКИ В НАДІЙНІ РУКИ?

Illustration

КОЛИ АУТСОРСИНГ – ЄДИНИЙ ВИХІД

Розсилки залишаються одним з найефективніших каналів комунікації з аудиторією та потужним інструментом продажів. Проте, для того, щоб отримувати від них гарний результат у вигляді збільшення продажів та притоку нових клієнтів, потрібні специфічні знання, досвід, маркетинговий підхід та розуміння актуальних напрямків та трендів у е-mail маркетингу.
Отже, щоб використовувати розсилки по максимуму, бізнесу потрібен професіонал. Та навіть за найскромнішими підрахунками для якісної, та регулярної роботи над розсилками необхідна команда, адже окрім власне е-mail маркетолога, до створення розсилок потрібно буде на постійній основі долучати дизайнера та копірайтера.

Інколи аутсорсинг е-mail маркетингу – це єдиний прийнятний варіант. Ось приклади, коли віддати розсилки у надійні руки вочевидь вигідніше та ефективніше, ніж залишити цей функціонал штатним співробітникам:

    Ви не надто велика компанія і просто не маєте бюджету на створення повноцінного маркетингового відділу? Платити e-mail маркетологу на аутсорсі за певний фронт робіт вам вочевидь буде вигідніше, аніж щомісячно сплачувати 1–4 додаткових зарплатні.
    Маєте маркетолога в штаті? Але розсилки – це окремий напрямок зі своїми підводними каменями, а e-mail маркетолог – окрема професія. Тож, передача розсилок тому, хто лише опосередковано розуміється на цій темі, створить зайве навантаження на фахівця в штаті та не матиме позитивного ефекту для бізнесу.

Не зважаючи на очевидні переваги від залучення фахівця «зі сторони», сьогодні власники бізнесу не надто охоче зважуються на цей крок, надаючи перевагу штатним працівникам.

ЩО ЗУПИНЯЄ БІЗНЕС ВІД ЗАЛУЧЕННЯ СТОРОННІХ ФАХІВЦІВ АБО АГЕНЦІЙ, ЩО СПЕЦІАЛІЗУЮТЬСЯ НА Е-MAIL МАРКЕТИНГУ?

  • 1

    ЗАЛУЧЕНИЙ ПРАЦІВНИК НЕ ПРАЦЮЄ В ОФІСІ, А ОТЖЕ НЕ МАЄ КОНТАКТУ З КОМАНДОЮ

    Насправді: Е-mail маркетолог, що працює віддалено, може постійно бути на зв'язку, брати участь у зідзвонах команди, живих зустрічах та обговореннях, якщо це зручно територіально, долучатися до робочих чатів. Жодних обмежень, окрім того, що це може бути незвично або «так не прийнято» в компанії.

  • 2

    ВІН НЕ ВИКЛАДАТИМЕТЬСЯ НА ПОВНУ, БО ВЕДЕ ДЕКІЛЬКА ПРОЕКТІВ ОДНОЧАСНО.

    Насправді: Показником ефективної роботи e-mail маркетолога є передусім результати розсилок. Для спеціаліста з досвідом всі процеси знайомі й зрозумілі, він не випробовує гіпотез, які не дали результату в інших проектах, не йде невідомим шляхом, а щось поточне робить швидко і «на автоматі».

  • 3

    ВІН МОЖЕ «ЗЛИТИ» КОМУСЬ НАШУ ВНУТРІШНЮ ІНФОРМАЦІЮ.

    Насправді: Це легко вирішується підписанням договору з окремими пунктами щодо конфіденційності. Також на початку співпраці можна обмежити e-mail маркетологу доступ до клієнтської бази та важливих внутрішніх даних. Захиститися від витоку інформації реально.

" Мій особистий досвід комунікації з новими замовниками, які щосили намагаються вмовити мене бути їхнім штатним е-mail маркетологом, дозволяє мені окреслити, що саме лякає бізнес та керівництво у співпраці на умовах аутсорсингу:
- Мені доведеться платити всім фахівцям агенції.- Я не можу контролювати залученого фахівця.- В них багато проектів, вони будуть відволікатися на інших клієнтів.- Вони працюють «десь», а мені потрібно, щоб я бачив.
Але власний досвід підказує мені також, що жодне з цих заперечень не є вагомою причиною, щоб відмовитися від співпраці зі справжнім професіоналом, поступаючись інтересами бізнесу"

Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey

" Мій особистий досвід комунікації з новими замовниками, які щосили намагаються вмовити мене бути їхнім штатним е-mail маркетологом, дозволяє мені окреслити, що саме лякає бізнес та керівництво у співпраці на умовах аутсорсингу:

- Мені доведеться платити всім фахівцям агенції.
- Я не можу контролювати залученого фахівця.
- В них багато проектів, вони будуть відволікатися на інших клієнтів.
- Вони працюють «десь», а мені потрібно, щоб я бачив.

Але власний досвід підказує мені також, що жодне з цих заперечень не є вагомою причиною, щоб відмовитися від співпраці зі справжнім професіоналом, поступаючись інтересами бізнесу"

Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey

Спираючись на досвід співпраці з компаніями та інтернет-магазинами, які принципово шукали штатного е-mail маркетолога, але зрештою обрали нас, ми розробили чітку схему комунікації з замовниками.

Це чек-лист, що допоможе зрозуміти, як побудувати комунікацію за проектом та контролювати е-mail маркетолога на аутсорсингу.

Заповніть форму та забирайте чек-лист просто зараз.

Illustration

ЧОМУ ШТАТНИЙ ПРАЦІВНИК – НЕ ЗАВЖДИ ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ

Наявність штатного працівника не завжди гарантовано означає успішний та вигідний е-mail маркетинг. Залучення е-mail маркетолога або е-mail маркетингової агенції часто є вигіднішим як з позиції бюджету, так і з точки зору якості виконання поставлених задач.

Порівняємо, що отримує замовник, віддаючи е-mail маркетинг на аутсорсинг, та залишаючи цей функціонал в штаті.

  • 1

    ОПЛАТА/ЗАРПЛАТНЯ

    Співпрацюючи з агенцією, у вартість робіт дійсно буде включено оплату спеціалістам, які працювали з вашим проектом. Але це не означає 3 зарплатні: е-mail маркетологу, дизайнеру та копірайтеру. Це суто ринкова вартість того обсягу роботи, яку вони виконали в рамках вашого проекту.

  • 2

    КОНТРОЛЬ/ДЕЛЕГУВАННЯ

    Необхідність контролювати роботу штатного е-mail маркетолога нікуди не зникає. Але це може робити тільки той, хто знає, чого вимагати, і має базові знання з е-mail маркетингу. Натомість залучення стороннього е-mail маркетолога або профільної агенції дозволяє делегувати контроль ефективності розсилок, адже фахівці «зі сторони» відповідають за результат власною діловою репутацією.

  • 3

    ВИКОНАНА РОБОТА/ВІДПРАЦЬОВАНІ ГОДИНИ

    Скільки б проектів одночасно не вели залучений фахівець або агенція. вони за офіційним договором зобов'язані виконати роботу у передбачені терміни. Вони зосереджені на тому на тому, щоб закрити задачу, а не тягнути час. Отже, мотивації працювати швидко і результативно в них точно більше, ніж у штатного працівника, який щомісяця отримує зарплату.

  • 4

    ЕКОНОМІЯ/ВИТРАТИ НА ШТАТНУ ОДИНИЦЮ

    Звісно, зручно, що е-mail маркетолог завжди в офісі, і можна будь-якої хвилини поставити нову задачу або запросити звіт. Але додаткові люди в штаті – це додаткові робочі місця в офісі, зарплати, відпустки, лікарняні, податки. А це все витрати, які не покладає на себе компанія, працюючи з е-mail маркетологом на аутсорсі.

Illustration

Команда на боці агенції

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ТА ДОСВІД – ГОЛОВНІ ПЕРЕВАГИ АУТСОРСИНГУ РОЗСИЛОК

Аутсорс передбачає, що до вас прийде людина з досвідом та з успішними кейсами в різних сферах бізнесу. «Свіжий погляд» такого фахівця – це можливість подивитися під іншим кутом на ваші пропозиції, цільову аудиторію, бізнес-процеси та впровадити ті зміни, що дозволять вам заробляти більше.
Натомість штатний співробітник працює тільки з вашими товарами та послугами. І його досвід фактично обчислюється роками, а не кейсами. Ті самі офери, акції та спецпропозиції, що періодично повторюються, вочевидь не спонукають його до нових ідей та нестандартних підходів.
Е-mail маркетологу «зі сторони» вигідно показати себе вам з найкращого боку. Тож, він застосує у вас найуспішніші рішення зі свого досвіду, те, що вже тестувалося та випробовувалося в інших проектах, щоб ви наочно побачили результат від вашої співпраці.
Переваги для бізнесу від залучення е-mail маркетолога зі сторони очевидні.

Хочете віддати свої розсилки у надійні руки?

Залишайте заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Illustration
Illustration