Е-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ

Е-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ

Illustration

Е-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ. ЧОМУ ЦЕ ЗАВЖДИ СПРАЦЬОВУЄ?

Розсилки входять в трійку каналів комунікації з клієнтами в e-commerce, які вважають найефективнішими. Основний плюс e-mail маркетингу це ще його ціна. Це недорогий інструмент за рахунок повторних продажів. Плюс e-mail маркетинг впливає на продажі та комунікує з аудиторією, підвищуючі її лояльність.

"На питання чи потрібен інтернет-магазину e-mail маркетинг у мене різка відповідь. Вважаю, якщо не має тригерних розсилок, то інтернет-магазин може закриватися. Є базовий рівень, який повинен бути у кожного бізнеса, який збирає імейли. Це не просто CRM або таблиця в Excel. Це ваш потужний актив для збільшення продажів за рахунок правильно побудованої стратегії"

Альона ГатченкоВласниця агенції MailKey

Illustration

ЧИМ ЩЕ ПРИВАБЛЮЄ ВЛАСНИКІВ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ E-MAIL МАРКЕТИНГ?

  • 1

    ВИСОКА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ

    Розсилки не потребують великого бюджету і направлені на постійне повернення існуючих покупців. Завдяки цьому e-mail маркетинг має один з найкращих показників повернення інвестицій серед усіх маркетингових каналів.

  • 2

    ПРЯМА КОМУНІКАЦІЯ ТА СЕГМЕНТАЦІЯ ЗВ'ЯЗОК

    Поділ бази контактів на певні групи дозволяє створювати розсилки, які максимально потрапляють в серденько клієнтів. Це комунікація згідно інтересів, покупок клієнтів та врахування у якій точці воронки продажів вони знаходяться.

  • 3

    АВТОМАТИЗАЦІЯ

    Грамотно налаштовані розсилки генерують продажі самостійно, що економить час та збільшує загальну ефективність e-mail маркетингу.

  • 4

    ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ

    Розсилки не тільки продають, але й допомагають розповісти про бренд й підкреслити переваги товарів та сервісу, вибудовуючи довіру та відкриту комунікацію.

Згідно з дослідженням Klaviyo, приблизно 77% e-commerce брендів називають e-mail маркетинг одним із трьох найефективніших каналів за ROI — це робить його критично важливим важелем для підвищення продажів і утримання клієнтів.

Illustration

ПРО КЕЙС

До Агенції MailKey звернувся інтернет-магазин «220 Вольт». Займається продажем електротехніки та встановленням і обслуговуванням комплексних систем електронного живлення.

Особливості:

Однією з ключових переваг цього інтернет-магазину - 10-річний досвід на українському ринку електрообладнання. Проблеми в енергетиці спровокували шалений попит на товари, що забезпечують безперебійне електроживлення. Це призвело до збільшення кількості продавців на ринку та збільшення конкуренції в цій ніші. В результаті сформувалася потреба у залученні додаткових каналів просування та продажів.

Запит:

    e-mail маркетинг «з нуля»

    ведення розсилок на регулярній основі

    налаштування автоматизованих розсилок

    підвищення продажів у місяці, коли не відбувається монтаж електросистем.

Що було на початку:

    відсутність розсилок, останні були близько 5 років тому

    зареєстрований аккаунт у SendPulse

    власна клієнтська база

    гарний та зручний функціонал сайту інтернет-магазину

ЯК МИ ПРАЦЮВАЛИ

Аналітичний етап

Аналіз конкурентів

Ситуація на ринку продажу електротоварів потребувала детального вивчення через високий попит на ці товари в умовах жорсткого обмеження електропостачання. Саме на хвилі регулярних відключень світла зросла конкуренція в цій ніші. Отже, за результатами аналізу, конкурентними перевагами нашого клієнта стали:

Аудит сайту

Оскільки розсилки найкраще працюють тоді, коли ресурс, на який вони ведуть, є зрозумілим і зручним, ми проаналізували сайт клієнта. Зрештою, він виявився доволі зручним, адекватним та адаптованим для мобільних пристроїв.

Підбір голосу бренду

Оскільки розсилки не велися вже довгий час, то при підготовці до запуску ми підібрали єдиний tone-of-voice для майбутніх листів. Аудиторія інтернет-магазину складається з різних категорій клієнтів. Проте, це платоспроможний сегмент, що готовий вкласти гроші, щоб забезпечити собі безперебійне живлення. Відповідно, тон комунікації обрали спокійний та офіційний. За основу взяли саме експертність клієнта, що не ставиться під сумніви, завдяки набутому досвіду роками.

Розробка стратегії

Спільно з інтернет-маркетологом провели кілька результативних зустрічей, щоб визначити сенси, потреби та переваги бізнесу та шляхи його подальшого розвитку й просування. Лише після проведення ґрунтовної аналітичної роботи промальовали мапу розсилок в Miro, щоб наочно продемонструвати клієнту його покроковий шлях в e-mail маркетингу.

Передстартовий етап

Обрання потрібних розсилок

Спільно з клієнтом обрали для старту типовий набір розсилок, що завжди спрацьовує для інтернет-магазинів.

Підготовка шаблонів

Виконання цієї задачі на стороні агенції, як і формування брендбуку для майбутніх розсилок. Шаблони створили у стилістиці сайту й окремо погодили з замовником.

Написання текстів

Для регулярних розсилок розробили окремі цікаві рубрики та прописали детальний контент-план. Підготували тексти для кожної розсилки з залученням копірайтера з боку Агенції. В текстах використали правильні тригери в комунікації з аудиторією, натиснули на її болі та закрили заперечення.

Етап запуску

  • 1

    ЗАЛУЧЕННЯ КАНАЛУ PUSH-ПОВІДОМЛЕНЬ

    Однією з особливостей цього проекту став запуск push-повідомлень ще до старту розсилок, а саме на етапі розробки та узгодження стратегії. Щоб не гаяти час та розпочати комунікацію з клієнтами, ми запустили розсилку push-повідомлень. І це крок вже на старті довів свою ефективність, адже розсилки push мали гарні показники клікабельності й переходів на сайт. До того ж push-повідомлення спрацювали як інструмент для збільшення кількості підписників.

  • 2

    ПОЧАТКОВА РОБОТА З БАЗОЮ КОНТАКТІВ

    Оскільки база була сегментована по роках, це дозволило розпочати e-mail розсилки з найсвіжіших контактів, щоб поступово прогріти домен та не перевищувати критичну межу відмов та недійсних електронних адрес.

  • 3

    ПРОЦЕС РЕАКТИВАЦІЇ

    Оскільки клієнт не використовував e-mail маркетинг, то ми початково створили реактиваційний ланцюжок листів. В них ми нагадували про те, що це за інтернет-магазин, чим займається та чим може бути цікавий клієнту, а також пропонували ознайомитись з актуальними товарними позиціями.

  • 4

    РОБОТА З РЕГУЛЯРНИМИ РОЗСИЛКАМИ

    Завдяки відмінній комунікації з замовником, ми спільно опрацьовували питання наповнення регулярних розсилок, щоб зробити їх дійсно цікавими та корисними для підписників. Додатково створили та запустили акційні розсилки, розсилки з підбірками ТОП-товарів, розсилки з промокодом та листи про нові надходження товарів, що користуються високим попитом.

  • 5

    НАЛАШТУВАННЯ ТРИГЕРНИХ РОЗСИЛОК

    Оскільки база була сегментована по роках, це дозволило розпочати e-mail розсилки з найсвіжіших контактів, щоб поступово прогріти домен та не перевищувати критичну межу відмов та недійсних електронних адрес.

Додаткові задачі запущені в ході роботи

Робота з клієнтами, коли обраного товару немає в наявності

За ініціативи клієнта ми розробили та реалізували схему роботи з клієнтами, які не знайшли серед наявних товарів те, що шукали. Клієнти отримали можливість залишити свою електронну адресу, щоб отримати сповіщення про те, коли з'явиться потрібний йому товар. Задля цього було впроваджено ланцюжок з 2-х листів, якими ми підтверджували, що отримали заявку на відсутній наразі товар та згодом повідомляли про те, що він знов є в наявності і пропонували оформити замовлення.

Висвітлення кейсів

Однією зі значних переваг клієнта на ринку - це реальні роботи зі встановлення та монтажу електротехнічних систем безперебійного живлення для бізнесів, квартир та приватних будинків. В процесі роботи виникла ідея вдосконалити висвітлення проектів на сайті клієнта. Не тільки фото проектів та назву об’єкту. В результаті створили справжні живі репортажі з об'єктів, де працівники компанії на місці розповідали про запит і запропоноване рішення, деталі монтажу, та можливі проблеми і варіанти їх вирішення. Таке рішення підвищує інтерес та лояльність аудиторії.

ЯКИЙ ВИСНОВОК?

E-mail маркетинг був і залишається одним з найкращих інструментів просування та продажів для інтернет-магазинів. За умови грамотно складеної стратегії та її вдалої реалізації, розсилки стають для тих, хто продає в інтернеті, надійним помічником, що допомагає випробувати та втілити нові ідеї та бізнес-плани.

Впровадження e-mail маркетингу в цьому проекті допомогло замовнику:

    реанімувати базу контактів

    налагодити регулярну комунікацію з клієнтами

    інформувати аудиторію про акції та спеціальні пропозиції

    підвищити конверсію сайту

    опрацьовувати клієнтів, що зупиняються на етапі збору кошика або перегляду товарних карток, за допомогою тригерних розсилок

    продемонструвати експертність у власній ніші

    сформулювати та висвітлити власні конкурентні переваги на перенасиченому ринку електротехніки

    просувати послугу встановлення та монтажу обладнання.

НАЙКРАЩІ ПОКАЗНИКИ

Open rate окремих листів

55,25%

CTR welcome-першого листа

10,01%

CTR тригерів — до

17%

Open rate окремих листів

55,25%

CTR welcome-першого листа

10,01%

CTR тригерів — до

17%

Співпраця з інтернет-магазином «220 Вольт» продовжується. Саме комплексна робота досвідченого e-mail маркетолога та всієї команди Агенції MailKey дозволила клієнту отримати реальне збільшення продажів, впізнаваність та прихильність аудиторії. Виважені кроки, великий досвід співпраці з інтернет-магазинами дозволили нам реалізувати ідеї та побажання замовника та перевершити попередньо окреслені цілі.

Хочете отримати дієву стратегію та збільшити продажі в рази?

Залиште заявку і ми зв'яжемося з вами, щоб домовитись про консультацію.

Illustration
Illustration