E-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО ЗАХОДУ

E-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО ЗАХОДУ

Illustration

ЧИ ПІДХОДИТЬ Е-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПОДІЇ В ОФЛАЙНІ?

Е-mail маркетинг часто асоціюється виключно з інтернет-магазинами або брендами, що мають фізичні точки продажів. В такий спосіб вони найчастіше комунікують зі своєю аудиторією.

СИЛЬНІ СТОРОНИ Е-MAIL РОЗСИЛОК:

    доторкаються цільової аудиторії чіткими тематичними повідомленнями або пропозиціями
    перетворюють потенційних клієнтів на реальних, а реальних – на постійних
    збільшують продажі та підвищують лояльності до компанії або бренду.

Насправді е-mail маркетинг не обмежується сегментом, нішею або сферою діяльності компанії. Він здатний продемонструвати неочікувано високі результати у просуванні:

    нестандартних подій в форматі онлайн та офлайн
    товарів та послуг у вузьких нішах
    пропозицій з обмеженою цільовою аудиторією.

"У своєму активі Агенція MailKey та я особисто маємо проект, де е-mail маркетинг виступив у новому амплуа та став рушійною силою для організації міжнародного професійного заходу. Це стало для нашої команди не тільки справжнім викликом, а й важливим досягненням та можливістю продемонструвати ефективність е-mail маркетингу у просуванні доволі непересічного продукту"

Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey

"У своєму активі Агенція MailKey та я особисто маємо проект, де е-mail маркетинг виступив у новому амплуа та став рушійною силою для організації міжнародного професійного заходу. Це стало для нашої команди не тільки справжнім викликом, а й важливим досягненням та можливістю продемонструвати ефективність е-mail маркетингу у просуванні доволі непересічного продукту"

Альона ГатченкоЗасновниця та провідний е-mail маркетолог Агенції MailKey

ПРО КЕЙС

Агенція MailKey була залучена до організації та розробки стратегії просування міжнародної конференції для фахівців і експертів з психології, присвяченій темі війни.
Початкова задача від замовника полягала у тому, щоб провести конференцію в офлайн форматі для вузького кола фахівців – не більше 60 учасників та спікерів загалом. Відповідно, за допомогою розсилок ми мали забезпечити комунікацію між учасниками й експертами та організаторами.
Результатом нашої спільної роботи став дійсно масштабний фаховий форум для психологів із залученням закордонних спікерів як в онлайн, так і в офлайн форматі:

    200+ осіб, присутніх в залі.
    500+ глядачів онлайн-трансляції та придбаних матеріалів після події

Такі результати отримали завдяки e-mail маркетингу, який був інтегрований у всі етапи підготовки та реалізації проекту та взяв на себе функції комунікації з цільовою аудиторією. Розсилки використовувалися на кожному етапі організації події – від первинного запрошення і до завершення конференції.
Тож, в цьому проекті розсилки відіграли чи не головну роль у маркетинговій кампанії з просування, де в якості продукту виступила міжнародна професійна конференція для психологів.

ЯК МИ ЗБІЛЬШИЛИ КІЛЬКІСТЬ ПРОДАЖІВ У 10 РАЗ?

E-MAIL МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ

Головна мета e-mail маркетингу - охопити не тільки українську аудиторію, але й залучити іноземних фахівців. Ми створили:

    серію персоналізованих ланцюжків листів
    розділили базу за цільовими аудиторіями
    спланували взаємодію з міжнародними експертами, спікерами та потенційними учасниками з України.

Всі листи були структуровані таким чином, щоб забезпечити чітку і послідовну комунікацію на всіх ключових етапах, що потребували взаємодії та певних інструкцій для різних категорій учасників заходу.

  • 1

    ЗАЛУЧЕННЯ СПІКЕРІВ

    Окремі ланцюжки листів були створені спеціально для українських та закордонних спікерів. Ми надсилали запрошення, відповідали на організаційні питання, надавали необхідну інформацію і підтримували контакт аж до самого початку заходу.

  • 2

    ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

    Розсилки використовувалися для спілкування з учасниками, інформування про програму, вирішення запитань та надання актуальних оновлень.

Illustration

* Результати холодної розсилки по університетам України

Illustration

* Результати розсилки по теплій базі

РЕЄСТРАЦІЯ НА ФОРУМ ТА ПОДАЛЬШИЙ СУПРОВІД

Продаж квитків на подію був одним із ключових завдань цієї e-mail маркетингової кампанії. Для цього ми:

    розробили передпродажні ланцюжки листів, які дозволили донести до аудиторії основні переваги участі в заході та стимулювати продажі.
    регулярно робили розсилки, які були спрямовані на ознайомлення з подією, де ми презентували концепцію заходу, її унікальність та цінність, а також перелік спікерів та основні теми доповідей.
    створили ланцюжки листів з нагадуваннями та підсумковою й організаційною інформацією про конференцію перед її початком, а також надсилали листи для продажу матеріалів форуму після його завершення.
    запускали холодні розсилки з метою визначення зацікавленості аудиторії, для чого зібрали контакти, підготували презентацію заходу, лист-запрошення та ініціювали серію прогріваючих подій.
    продумали стратегію з залученням інших каналів, які використовували для просування форуму: Телеграм, Інстаграм, Фейсбук, LinkedIn. Інформація про проведення ефірів та знайомства зі спікерами.

ПРИКЛАДИ ЛИСТІВ

Illustration

ЗНАЙОМСТВО ЗІ СПІКЕРАМИ

Марі-Фредерік Бакю

Illustration

ЗНАЙОМСТВО ЗІ СПІКЕРАМИ

Саймон Рубін

ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ

Для забезпечення постійного зв’язку з учасниками під час конференції ми використовували додаткові канали зв'язку з аудиторією, зокрема Viber та Telegram-чати. Такі багатоканальні комунікації надали можливість оперативно відповідати на питання учасників в реальному часі, інформувати про зміни у розкладі виступів та інші важливі моменти.

Illustration

Засновниця Агенції MailKey була особисто присутня на заході, виконуючи роль координатора та забезпечуючи ефективну роботу комунікаційних каналів.

Illustration

* Розсилка учасникам форуму для формату офлайн

РОБОТА ПІСЛЯ ЗАХОДУ: ПІДТРИМКА ТА УТРИМАННЯ АУДИТОРІЇ

E-mail маркетинг відіграв важливу роль навіть після завершення конференції. Ми використовували розсилки для надання учасникам доступу до матеріалів заходу, записів виступів та сертифікатів. Це дало нам можливість підвищити лояльність аудиторії та продовжувати комунікувати з нею.

КЛЮЧОВІ РЕЗУЛЬТАТИ E-MAIL МАРКЕТИНГОВОЇ КАМПАНІЇ

  • 1

    МІЖНАРОДНЕ ОХОПЛЕННЯ

    Завдяки розсилкам, ми змогли вийти на міжнародну аудиторію та залучити 28 фахівців та експертів з України та 9 інших країн світу.

  • 2

    МАСШТАБУВАННЯ

    Ми перетворили закриту професійну конференцію на подію міжнародного рівня, залучивши близькозько 200 учасників та спікерів офлайн та понад 500 – в онлайн форматі.

  • 3

    ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ

    Завдяки e-mail маркетингу, ми забезпечили постійний контакт між організаторами та учасниками й спікерами заходу, що підвищило їхню поінформованість та знизило навантаження на команду організаторів.

  • 4

    ПІСЛЯПРОДАЖ

    Комунікація з учасниками та експертами після завершення конференції дозволила нам вибудувати особливі відносини з аудиторією та сформувати коло зацікавлених підписників для майбутніх подібних заходів.

  • 5

    РОЗШИРЕННЯ БАЗИ

    Нам вдалося на 20% збільшити цільову аудиторію, яка швидко перейшла в теплий сегмент. Наразі ми продовжуємо комунікувати та продавати інші продукти організації

ПРИКЛАДИ ЛИСТІВ

Illustration

ЗАПРОШУЄМО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ

Illustration

ЯК ПРИДБАТИ МАТЕРІАЛИ ФОРУМУ?

ЯКИЙ ВИСНОВОК?

E-mail маркетинг тут вкотре довів власну недооціненість, здатність вийти за загальноприйняті рамки, що не обмежуються лише продажами. Він є не просто інструментом, що дозволяє покроково довести клієнта до покупки, але й потужним засобом комунікації з аудиторією.
Цей проект наочно довів, що розсилки можна адаптувати під будь-які цілі замовника, а грамотний е-mail маркетинг здатний продемонструвати позитивний результат та ефективність навіть у дуже незвичній сфері та у просування нетипового продукту, спрямованого на вузьку цільову аудиторію.
Хочете отримати подібні результати від залучення е-mail маркетингу? Залишайте заявку на співпрацю.Ми зв'яжемося з вами, щоб почути ваш запит та обрати зручний час для консультації з провідним маркетологом та керівницею Агенції MailKey.

Illustration

ОЛЬГА ВИДРИК

координатор проекту в Міжнародній асоціації психологів по роботі з горем та тяжкою втратою.

“Минулого року під час організації та проведення міжнародного форуму «Терапія горя» мала неймовірне задоволення поспівпрацювати з пані Альоною Гатченко. Сказати, що це була повна синергія та метч - це нічого не сказати! Ще на етапі підготовки Альона показала себе, як відданого професіонала своєї справи з етичним та толерантним підходом до кожного клієнта. На всі звернення, запитання та сумніви учасників та організаторів відповіді надавалися блискавично та впевнено, кожна ситуація була вирішена. Перед нами стояла задача залучити до участі зацікавлену та активну аудиторію. Всі стратегії та інструменти, які запропонувала Альона, спрацювали на мільйон відсотків! Під час самого форуму комунікація з учасниками та спікерами була налагоджена на професійному рівні. Не передати словами всі прекрасні емоції та спогади від нашої плідної співпраці! Тому щиро рекомендую звертатися до висококваліфікованої команди MailKey! Та бажаю цікавих проєктів, вдячних клієнтів та процвітання 🥰🥰🥰”

Illustration
Illustration