Контентні розсилки

Контентні розсилки

Від інших типів тематичні розсилки відрізняються некомерційним змістом. Їх завдання — регулярно розповідати підписникам про те, що може бути їм цікаво. При цьому в тіло листа можуть бути поміщені посилання на товари, статті або послуги, якщо це доречно.

Такі розсилки листів на email зазвичай використовують різні інформаційні ресурси, форуми, рекламні агентства. Хоча насправді вони підходять для будь-якого бізнесу. Інтернет-магазини можуть ділитися корисною інформацією, включаючи посилання на товари, які можуть розв’язувати проблему. Схему запросто можна адаптувати під будь-яку сферу. Такий підхід підвищує продажі, лояльність та читаність листів.

В e-commerce сфері їх часто інтегрують в листи, що продають. Це дає хороший відгук від аудиторії, оскільки за допомогою таких емейлів можна не тільки продавати товар, а й ділитися корисним контентом.

Вони не націлені на конкретні дії, а є частиною інструменту спілкування з користувачами. Це можуть бути:

Вони не націлені на конкретні дії, а є частиною інструменту спілкування з користувачами. Це можуть бути:

  1. листи з акцією;
  2. дайджест івентів, новин за певний період;
  3. добірка статей чи книг;
  4. кейси, лайфхаки;
  5. гайд з використання продукту.